همین الان با مشاوران مرکز تماس بگیرید ! ۳۲۵۸۳۳۵۰ ۰۱۳

مقالات کاربردی (صفحه ۳)

چرا برندها از  اهمیت بالایی برخوردار هستند؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ اسفند ۲۴ ساعت ۱۸:۲۶
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چرا برندها از اهمیت بالایی برخوردار هستند؟

برند یعنی یک نام، عبارت، نشانه یا علامت یا ترکیبی از اینها که با هدف متمایز کردن یک کالا یا خدمت از سایر کالاها و خدمات یک فروشنده یا برای ایجاد تمایز میان کالا و خدمت یک فروشنده با کالا و خدمات سایر فروشندگان به کار گرفته می شود.

ادامه ی مطلب
یک بیزینس پلن خوب چه ویژگی هایی دارد؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ اسفند ۲۴ ساعت ۱۸:۱۹
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

یک بیزینس پلن خوب چه ویژگی هایی دارد؟

شروع کردن هر برنامه اقتصادی نیازمند طی کردن مراحلی است که باید به ترتیب و دقت انجام شود.یکی از مهم ترین بخش هایی که در آغاز هر بیزینس باید به آن توجه ویژه داشت،نوشتن یک بیزینس پلن یا طرح اقتصادی مناسب است. این طرح اقتصادی باید نشان دهد که یک تجارت جدید به چه دلیل ایجاد می شود و در یک چشم انداز چ...

ادامه ی مطلب
استراتژی تولید محتوا چه جایگاهی در کسب و کار ما دارد؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ اسفند ۲۲ ساعت ۲۰:۴۲
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

استراتژی تولید محتوا چه جایگاهی در کسب و کار ما دارد؟

برای داشتن یک کسب و کار موفق نیاز به تولید محتوا و معرفی کسب و کارتان به مخاطبان خواهید داشت. برای تولید محتوا نیز نیاز به یک استراتژی محتوای قوی خواهید داشت. اگر استراتژی به درستی انجام شود تاثیر مثبت زیادی بر کسب و کار شما می گذارد. بنابراین حتما از یک فرد خبره و متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

ادامه ی مطلب
مزایای تبلیغات خلاقانه چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ اسفند ۲۲ ساعت ۲۰:۳۲
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مزایای تبلیغات خلاقانه چیست؟

تبلیغات خلاقانه همان چیزی است که پیام هایی راجع به محصولات و خدمات به مشتریان می دهد و اگر خلاقیت در تبلیغات وجود نداشت ممکن بود این حجم بالای تبلیغات برای مشتریان هدف خسته کننده بوده یا کم اهمیت جلوه کند. تبلیغات یکی از مهم‌ترین روش‌های معرفی و فروش محصولات و خدمات شرکت‌ها، تولیدی‌ها، افراد و س...

ادامه ی مطلب
ویژگی های مدیران موفق استارت آپ
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ اسفند ۱۹ ساعت ۱۷:۱۶
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

ویژگی های مدیران موفق استارت آپ

در دنیای امروز وقتی از زبان کسی کلمه  استارت آپ را می شنویم ، ذهن ما بی ‌برو برگرد به سراغ اپلیکشن‌ها، برنامه‌ها و وب‌سایت‌های معروفی می‌افتد که با تکیه بر تکنولوژی مثل یک توپ صدا کردند. اما در حقیقت، معنای اصلی استارت آپ بسیار گسترده‌تر از این حرف‌ها است. در علم مدیریت، به هر نوع فعالیت نوپا، ا...

ادامه ی مطلب
برندهای موفق چه ویژگی هایی دارند؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ اسفند ۱۹ ساعت ۱۷:۰۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

برندهای موفق چه ویژگی هایی دارند؟

وقتی کلمه “نام تجاری” را می شنویم ، اکثر ما به لوگوها ، شعارها و سایر علائم قابل تشخیص فکر می کنیم. اما این تنها بخشی از تعریف است. اصطلاح برند در واقع یک مفهوم بازاریابی نامشهود است که به افراد کمک می کند تا یک شرکت یا شخص را بشناسند و شناسایی کنند. برندها یکی از مهمترین و ارزشمندترین دارایی ها...

ادامه ی مطلب
تبلیغات چه تأثیری در کسب و کار ما دارد؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ اسفند ۱۷ ساعت ۱۶:۰۹
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

تبلیغات چه تأثیری در کسب و کار ما دارد؟

تبلیغات به معنای معرفی و آگهی محصولات و خدمات در رسانه‌ها  برای خرید مشتریان است. . تبلیغات موثر در کسب و کار یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار محسوب می‌شود.نقش تبلیغات در کسب و کار در موفقیت یا عدم موفقیت اکثر سازمان‌ها و شرکت‌ها بسیار مهم است. بنابراین تبلیغات می‌تواند نقش به سزایی در ک...

ادامه ی مطلب
تفاوت کسب و کار سنتی با استارت آپ چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ اسفند ۱۷ ساعت ۱۵:۵۹
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

تفاوت کسب و کار سنتی با استارت آپ چیست؟

زمانی صحبت از استارت آپ می شود، بیشتر مردم ایده های خام را تصور می کنند که می خواهند طرح و ایده ای را مطرح کنند و از آن سود به دست آورند. در بیشتر اوقات نیز استارت آپ ها و کسب و کارهای سنتی، یکسان تصور می شوند، به طوری که از کلمه استارت آپ به جای کسب و کار و برعکس استفاده می شود.

ادامه ی مطلب
هدف ما از راه اندازی کسب و کار چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ اسفند ۱۵ ساعت ۱۳:۴۳
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

هدف ما از راه اندازی کسب و کار چیست؟

تصمیم برای شروع یک کار مطمئناً کار آسانی نیست. پر از از موارد ناشناخته، خطر و چالش های برنامه ریزی. اگر تصمیم برای شروع کار آسان بود، تعداد زیادی از افراد برای شروع، کار خود انتخاب می کردند، اما اینطور نیست. اما امروزه با گسترش فناوری و تکنولوژی، داشتن یک شغل عملی تر از هر زمان دیگری شده است. ام...

ادامه ی مطلب
مدیریت فرآیند کسب و کار چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ اسفند ۱۵ ساعت ۱۳:۲۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مدیریت فرآیند کسب و کار چیست؟

امروزه دغدغه‌های اصلی سازمان‌ها، دستیابی به راه‌ها و روش‌هایی برای اتوماسیون و بهبود فرآیندهای کسب و کار است. تعداد قابل ملاحظه‌ای که روند رشد فزاینده‌ای نیز دارند، از مدیریت فرآیند کسب و کار (BPM) برای بهبود مؤثر استفاده می‌کنند.

ادامه ی مطلب
چگونه می توان تبلیغات خوب ساخت؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ اسفند ۱۲ ساعت ۱۶:۵۲
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه می توان تبلیغات خوب ساخت؟

تبلیغات یا Advertising شکل غیرشخصی ترفیع است که از طریق رسانه های منتخب به مجرای فروش فرستاده می شود و تحت هر شرایطی لازم است که برند یا صاحب کسب و کار برای نمایش تبلیغات در زمان و مکان مناسب پول پرداخت کند. تبلیغات از مدت­ ها قبل به عنوان روشی برای ترفیع در مجامع عمومی مورد استفاده قرار می گرفت...

ادامه ی مطلب
مدیر مارکتینگ کیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ اسفند ۱۲ ساعت ۱۶:۳۹
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مدیر مارکتینگ کیست؟

مدیر مارکتینگ کیست؟ مدیر مارکتینگ کسی است که مدیریت بازاریابی یک کسب و کار یا محصول را بر عهده دارد. آنها می‌توانند مسئولیت چندین سرویس یا محصول را بر عهده داشته باشند و یا عهده‌دار بازاریابی تنها یک محصول باشند. یک مدیر مارکتینگ باید روابط اجتماعی خوبی داشته باشد، بتواند کار تیمی را به خوبی پیش...

ادامه ی مطلب
نکاتی که برای راه اندازی کسب و کار باید بدانیم
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ اسفند ۱۱ ساعت ۱۵:۲۳
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

نکاتی که برای راه اندازی کسب و کار باید بدانیم

یکی از مهم‌ترین اقدامات در استارت‌آپ و کارآفرینی، راه‌اندازی کسب‌وکار جدید است.اغلب افراد کسب و کار را به معنای خرید و فروش و تجارت می‌داند. به طور کلی، کسب‌وکار ار می‌توان حالتی از مشغولیت که شامل فعالیت‌های از قبیل تولید، خرید کالا و ارائه خدمات با هدف فروش و کسب درآمد، دانست. مسیر کسب‌وکار جد...

ادامه ی مطلب
مراحل دیجیتال مارکتینگ
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ اسفند ۱۱ ساعت ۱۵:۰۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مراحل دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ مفهومی برای تحول دنیای تجارت است و کمتر کسی وجود دارد که از اهمیت آن غافل باشد. در واقع دیجیتال مارکتینگ به معنای استفاده از تمامی ابزارهای دیجیتال مانند وب‌سایت، نرم افزار، تبلیغات آنلاین، شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی اینترنتی و سئو برای هدف مشخصی مانند برندینگ و بالا بردن فروش ...

ادامه ی مطلب
کسب وکارهای موفق چه ویژگی هایی دارند؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ اسفند ۰۸ ساعت ۱۶:۵۹
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

کسب وکارهای موفق چه ویژگی هایی دارند؟

كسب وكار عبارت است شامل فعالیت‌هایی است که تولید و خرید کالاها و خدمات با هدف فروش آنها را به منظور کسب سود،در بر می‌گیرد.كسب و كار فرايندي است كه طي آن و با انجام فعاليت هايي نظير ارائه محصول و يا خدمات منجر به كسب درآمد و سود دهي مناسب شود.كسب و كار موفق كسب و كاري است كه پس از گذشتن از دوران ...

ادامه ی مطلب