همین الان با مشاوران مرکز تماس بگیرید ! ۳۲۵۸۳۳۵۰ ۰۱۳

مقالات کاربردی

آنچه درباره استراتژی برندینگ باید بدانیم
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ خرداد ۰۷ ساعت ۱۲:۴۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

آنچه درباره استراتژی برندینگ باید بدانیم

برندسازی یا برندینگ از جمله اقدامات مهم و اولیه یک کسب و کار در راستای معرفی خود به بازار و مصرف کنندگان است و در واقع نوعی روش بازاریابی محسوب می‌شود که محصولات و خدمات شما را از سایر نام‌های تجاری متمایز می‌سازد. یک شرکت برای برندسازی موفق باید به طور همزمان از چندین استراتژی برندینگ بهره بگیر...

ادامه ی مطلب
فرآیندهای مدیریت ریسک چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ خرداد ۰۷ ساعت ۱۲:۳۶
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

فرآیندهای مدیریت ریسک چیست؟

مدیریت ریسک فرآیند شناسایی ، ارزیابی و کنترل تهدیدات موجود در سرمایه و درآمد سازمان است. این تهدیدها یا خطرات می تواند از طیف گسترده ای از منابع ، از جمله عدم اطمینان مالی ، مسئولیت های حقوقی ، خطاهای مدیریت استراتژیک ، حوادث و بلایای طبیعی ناشی شود. هر کسب و کار و سازمانی با خطر وقایع غیر منتظر...

ادامه ی مطلب
انواع روش های توسعه استراتژی نیچ مارکتینگ
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ خرداد ۰۵ ساعت ۱۳:۰۸
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

انواع روش های توسعه استراتژی نیچ مارکتینگ

نیچ مارکتینگ (Niche Marketing) یک نوع استراتژی دیجیتال مارکتینگ است که روی یک بازار هدف منحصربه‌فرد، تمرکز می‌کند. در این نوع بازاریابی به جای اینکه روی خدمت رسانی برای تمام افرادی که ممکن است از یک محصول یا خدمت ما استفاده کنند تمرکز کنیم، به طور اختصاصی به خدمت رسانی برای گروهی از افراد نیچ ما...

ادامه ی مطلب
عواملی که در موفقیت و شکست استارت آپ ها نقش دارند؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ خرداد ۰۵ ساعت ۱۲:۵۲
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

عواملی که در موفقیت و شکست استارت آپ ها نقش دارند؟

استارت آپ یک کسب‌ و کار جدید است که از ایده‌ای اولیه شروع شده و به موفقیت و رشد بالایی می‌رسد.اصطلاح استارت اپ، این‌روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده است و افراد علاقه‌مند بسیاری برای انجام این کار، وارد بازار کسب و کار‌های استارتاپی می‌شوند. یک چیز که همه‌ی ما‌ می‌توانیم درمورد آن توافق کنیم ویژگی ...

ادامه ی مطلب
كارآفرينان موفق چه ويژگي هايي دارند؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ خرداد ۰۴ ساعت ۲۰:۰۱
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

كارآفرينان موفق چه ويژگي هايي دارند؟

کارآفرینی به فرآیند خلق چیزی جدید و با ارزش اطلاق می‌شود که با صرف زمان، هزینه و تلاش کافی و علی‌رغم داشتن ریسک‌های مالی، اجتماعی می‌تواند منجر به رضایت فرد کارآفرین شود.کارآفرینی در حقیقت به فرآیندی گفته می‌شود که در آن، فرد تمامی ریسک‌های موجود را به جان می‌خرد و چیز جدیدی خلق می‌کند. افرادی ک...

ادامه ی مطلب
مراحل استارت آپ چگونه است؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ خرداد ۰۴ ساعت ۱۹:۴۹
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مراحل استارت آپ چگونه است؟

استارت آپ به شرکت نوپا،شرکت نوآفرین به یک شرکت یا کسب و کار گفته می‌شود که معمولاً به تازگی و در نتیجه کارآفرینی ایجاد شده‌ است که رشد سریعی دارد، و در جهت تولید راه حلی نوآورانه و دوام پذیر برای رفع یک نیاز در بازار شکل گرفته‌ است. این شرکت‌ها معمولاً مبتنی بر ایده‌هایی ریسک‌پذیر هستند که مدل ک...

ادامه ی مطلب
چگونه یک برند متفاوت و موفقی بسازیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ خرداد ۰۲ ساعت ۱۲:۳۲
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه یک برند متفاوت و موفقی بسازیم؟

امروزه هر کسب و کاری به یک برند موفق و ماندگار نیازی دارد.برند تنها یک اسم تجاری نمی باشد بلکه نشان دهنده ویژگی های آن کسب و کار است. برند سرمایه پنهان کسب و کارها است. سرمایه‌ای که حاصل سال‌ها تلاش بی‌وقفه است. برندینگ سبک و شیوه کسب و کار شما است. فرهنگی ست که شکل می‌گیرد و حسی است که در ذهن م...

ادامه ی مطلب
یک تبلیغ خوب چه ویژگی هایی دارد؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ خرداد ۰۲ ساعت ۱۲:۱۸
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

یک تبلیغ خوب چه ویژگی هایی دارد؟

زمانی شما می‌توانید در دنیای اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید، که تبلیغات پر بازده و قابل قبولی را ارائه کنیددر غیر این صورت شما با هر نوع هزینه نخواهید توانست که به فروش محصولات و بسیاری از موارد دیگر این‌چنینی بپردازید. پس سعی کنید تا حد امکان با روش‌های کاربردی برای یک تبلیغ استاندارد و عال...

ادامه ی مطلب
یک منتور خوب به چه مهارت هایی نیاز دارد؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ اردیبهشت ۰۸ ساعت ۱۹:۳۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

یک منتور خوب به چه مهارت هایی نیاز دارد؟

یکی از بخش های مهم برای پیشرفت شخصی و حرفه‌ای داشتن شخصی برای گرفتن راهنمایی است. این راهنمایان که در بازار کار و کسب و کارها به آنها منتور گفته می‌شود، می‌توانند کمک حال شما در مواقعی باشند که شما احتیاج به مشورت دارید و کسی را برای این کار در اطراف خود ندارید. منتورها افرادی هستند که از آگهی ب...

ادامه ی مطلب
آنچه درباره مزایای کسب و کار اینترنتی باید بدانید؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ اردیبهشت ۰۸ ساعت ۱۹:۳۰
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

آنچه درباره مزایای کسب و کار اینترنتی باید بدانید؟

امروزه کسب و کار اینترنتی یکی از برترین نوع کسب و کارها در دنیا می باشد. دلایل بسیاری وجود دارد که سبب شده است افراد به فعالیت در اینترنت علاقمند شوند. فعالیت آنلاین را به اصطلاح کسب و کار در اینترنت می نامند. در سال های گذشته این نوع کسب و کار زیاد رایج نبود، اما در حال حاضر کسب و کار و بیزینس ...

ادامه ی مطلب
چگونه یک استارت آپ موفق داشته باشیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ اردیبهشت ۰۷ ساعت ۱۹:۳۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه یک استارت آپ موفق داشته باشیم؟

افراد بسیاری فکر می کنند استارت آپ یا استارتاپ به کسب و کارهایی گفته می شود که برای اولین بار توسط شخص یا شرکتی راه اندازی می شوند و قبل از آن نمونه ای دیگری از آن در آن کشور یا حتی در دنیا وجود نداشته است. اما واقعا مفهوم استارت آپ به این کسب و کارها ختم نمی شود. این روزها در اکثر محافل به ویژه...

ادامه ی مطلب
آنچه درباره برنامه بازاریابی باید بدانید
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ اردیبهشت ۰۷ ساعت ۱۹:۲۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

آنچه درباره برنامه بازاریابی باید بدانید

یک برنامه بازاریابی مبتنی بر استراتژی کلی بازاریابی یک شرکت است. برنامه بازاریابی جز مهمی از برنامه کلی کسب و کار شماست و هر کسب و کاری باید مرتب برنامه بازاریابی خود را به روز رسانی کند. برنامه بازاریابی به فعالیت‌های بازاریابی سالانه شما جهت می‌دهد.برنامه بازاریابی، استراتژی مورد استفاده یک شر...

ادامه ی مطلب
چگونه مدیر موفقی برای کسب و کار خود باشیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ اردیبهشت ۰۴ ساعت ۲۱:۵۹
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه مدیر موفقی برای کسب و کار خود باشیم؟

 به طور کلی کسب و کار را می توان هرگونه فعالیتی دانست که ر نهایت منجر به سودآوری می‌شود. این فعالیت‌ها شامل خرید و فروش کالا، تولید کالا یا ارائه‌ی خدمات به مشتریان است. اولین نکته‌ای که در این تعریف به آن اشاره می‌شود، منظم بودن فعالیت است یعنی اگر کاری به صورت منظم نباشد یک کسب و کار نیست، مثل...

ادامه ی مطلب
بازاریابی انبوه چگونه باعث رونق کسب و کار ما می شود؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ اردیبهشت ۰۴ ساعت ۲۱:۴۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

بازاریابی انبوه چگونه باعث رونق کسب و کار ما می شود؟

بازاریابی انبوه یک نوع استراتژی بازاریابی است که هدفش جذب قسمت بزرگی از مخاطبان هدایت شده از یه بازار کلی است. این استراتژی صرف نظر از جایگاه تفاوت‌های شخصیتی، بالاترین تعداد مشتریان رو هدف قرار می دهد. استراتژی بازاریابی انبوه بر حجم بالایی از فروش‌ها در قیمت‌های پایین تمرکز می‌کنند. طوری که بی...

ادامه ی مطلب
بازاریابی محصول چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ فروردین ۳۱ ساعت ۱۹:۴۵
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

بازاریابی محصول چیست؟

بازاریابی محصول برای نشان دادن ارزش واقعی محصولات یک کسب و کار به مشتریان و رشد مجموعه، یک نیاز اساسی به شمار می‌آید.این بخش از بازاریابی نقش مهمی در ایجاد انگیزه و انرژی در بین مخاطبان درون و بیرون کسب و کار ایجاد می‌کند. این بخش همواره در حال تعامل با سایر تیم‌ها است تا در نهایت مجموعه بتواند ...

ادامه ی مطلب