همین الان با مشاوران مرکز تماس بگیرید ! ۳۲۵۸۳۳۵۰ ۰۱۳

مقالات کاربردی (صفحه ۲)

آنچه درباره برنامه بازاریابی باید بدانید
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ اردیبهشت ۰۷ ساعت ۱۹:۲۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

آنچه درباره برنامه بازاریابی باید بدانید

یک برنامه بازاریابی مبتنی بر استراتژی کلی بازاریابی یک شرکت است. برنامه بازاریابی جز مهمی از برنامه کلی کسب و کار شماست و هر کسب و کاری باید مرتب برنامه بازاریابی خود را به روز رسانی کند. برنامه بازاریابی به فعالیت‌های بازاریابی سالانه شما جهت می‌دهد.برنامه بازاریابی، استراتژی مورد استفاده یک شر...

ادامه ی مطلب
چگونه مدیر موفقی برای کسب و کار خود باشیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ اردیبهشت ۰۴ ساعت ۲۱:۵۹
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه مدیر موفقی برای کسب و کار خود باشیم؟

 به طور کلی کسب و کار را می توان هرگونه فعالیتی دانست که ر نهایت منجر به سودآوری می‌شود. این فعالیت‌ها شامل خرید و فروش کالا، تولید کالا یا ارائه‌ی خدمات به مشتریان است. اولین نکته‌ای که در این تعریف به آن اشاره می‌شود، منظم بودن فعالیت است یعنی اگر کاری به صورت منظم نباشد یک کسب و کار نیست، مثل...

ادامه ی مطلب
بازاریابی انبوه چگونه باعث رونق کسب و کار ما می شود؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ اردیبهشت ۰۴ ساعت ۲۱:۴۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

بازاریابی انبوه چگونه باعث رونق کسب و کار ما می شود؟

بازاریابی انبوه یک نوع استراتژی بازاریابی است که هدفش جذب قسمت بزرگی از مخاطبان هدایت شده از یه بازار کلی است. این استراتژی صرف نظر از جایگاه تفاوت‌های شخصیتی، بالاترین تعداد مشتریان رو هدف قرار می دهد. استراتژی بازاریابی انبوه بر حجم بالایی از فروش‌ها در قیمت‌های پایین تمرکز می‌کنند. طوری که بی...

ادامه ی مطلب
بازاریابی محصول چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ فروردین ۳۱ ساعت ۱۹:۴۵
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

بازاریابی محصول چیست؟

بازاریابی محصول برای نشان دادن ارزش واقعی محصولات یک کسب و کار به مشتریان و رشد مجموعه، یک نیاز اساسی به شمار می‌آید.این بخش از بازاریابی نقش مهمی در ایجاد انگیزه و انرژی در بین مخاطبان درون و بیرون کسب و کار ایجاد می‌کند. این بخش همواره در حال تعامل با سایر تیم‌ها است تا در نهایت مجموعه بتواند ...

ادامه ی مطلب
بازاریابی برند چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ فروردین ۳۱ ساعت ۱۹:۳۸
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

بازاریابی برند چیست؟

بازاریابی برند یا همان Brand Marketing رویکرد خاصی برای ایجاد نام و طرح برند، برقراری ارتباطات خلاقانه روشن و انجام فعالیت‌های بازاریابی است که محصول شما را از دیگران متمایز می‌کند. بازاریابی برند با بسیاری از شاخه‌های تبلیغات همکاری می‌کند. این نوع بازاریابی با هدف تولید محصولی ایجاد می‌شود که ...

ادامه ی مطلب
چگونه کسب و کار سنتی را به آنلاین تبدیل کنیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ فروردین ۲۸ ساعت ۱۷:۲۱
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه کسب و کار سنتی را به آنلاین تبدیل کنیم؟

شما حتما می دانید که مدیریت یک شغل سنتی یا آفلاین مشکلات خاص خود را دارد. یک تجارت سنتی، نیاز به مدیریت مداوم و هوشمند دارد. چرا که شما باید خودتان یا فروشندگانتان هر روز در محل کار حاضر شوید تا خدمات خود را به مشتریان عرضه کنید. در این موارد بیشتر مشتری های شما شامل افراد محلی و کسانی است که در...

ادامه ی مطلب
یک مشاور دیجیتال مارکتینگ خوب چه ویژگی هایی را باید داشته باشد؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ فروردین ۲۸ ساعت ۱۷:۰۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

یک مشاور دیجیتال مارکتینگ خوب چه ویژگی هایی را باید داشته باشد؟

یکی از زیر مجموعه های بازاریابی دیچیتا مارکتینگ است که در این نوع بازاریابی یک برند به معرفی آنلاین خدمات و محصولات خود می پردازد؛ در همین راستا افرادی متخصص و کاردان جهت انجام این کار نیازمند است که در اصلاح این افراد را مشاور دیجیتال مارکتینگ می نامند.

ادامه ی مطلب
تبلیغات درکسب و کار ما چه فوایدی دارد؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ فروردین ۲۵ ساعت ۱۵:۳۳
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

تبلیغات درکسب و کار ما چه فوایدی دارد؟

تبلیغات به معنای معرفی و آگهی محصولات و خدمات در رسانه‌ها با هدف ترغیب مشتریان برای خرید است. تبلیغات موثر در کسب و کار یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار محسوب می‌شودنقش تبلیغات در کسب ‌و کار (نقش تبلیغات در فروش)، در موفقیت یا عدم موفقیت اکثر سازمان‌ها و شرکت‌ها بسیار مهم است.بنابراین تب...

ادامه ی مطلب
مشاور کسب و کار کیست و چه وظایفی دارد؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ فروردین ۲۵ ساعت ۱۵:۲۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مشاور کسب و کار کیست و چه وظایفی دارد؟

به چه کسی مشاور کسب و کار می گویند؟ مشاور کسب و کار کسی است که به اشخاصی که قصد دارند کسب و کاری را راه بیاندازند به صورت حرفه ای کمک نموده و اطلاعات کاملی را در همان زمینه که تخصصش را دارد به آنها می دهد. در واقع هرکس برای ایجاد کسب و کار خود نیاز دارد تا از کسی که در حوزه تخصصی کسب و کارش مانن...

ادامه ی مطلب
چرا برندینگ مهم است؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ فروردین ۲۱ ساعت ۱۹:۳۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چرا برندینگ مهم است؟

نام تجاری یا برند شما ماهیت منحصر به‌فرد و خاص بودن و به زبان ساده‌تر هویت شرکت یا کسب و کار شما می‌باشد. خلاقیت در برندینگ یکی از اصلی‌ترین نقش‌ها را در ساخت و معرفی هویت کارتان دارد. یک برند موفق و پایدار تصادفی شکل نمی‌گیرد. اما کارآفرینان با استعداد آن را آسان جلوه می‌دهند. حقیقت این است که ...

ادامه ی مطلب
دیجیتال مارکتر کیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ فروردین ۲۱ ساعت ۱۹:۲۲
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

دیجیتال مارکتر کیست؟

امروزه با گسترش دنیای وب کسب‌وکارهای زیادی به فکر راه‌اندازی برند خود در دنیای دیجیتال افتاده‌اند. زیرا از تاثیر و قدرت شبکه‌های اجتماعی بر روی بازاریابی، فروش محصولات و خدمات بر روی مخاطبان خود باخبر هستند. این افراد با استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ می‌توانند بر میزان رشد موفقیت و جذب مش...

ادامه ی مطلب
اصول راه اندازی کسب و کار چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ فروردین ۱۸ ساعت ۱۶:۱۶
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

اصول راه اندازی کسب و کار چیست؟

راه اندازی یک کسب و کار یکی از سخت ترین و پر ریسک ترین تصمیم های زندگی یک فرد می باشد. این تصمیم و انتخاب زمانی که فرد سابقه و تجربه ی کافی نداشته باشد سخت تر هم می شود.شروع یک کسب و کار ساده و راحت نیست و یک کارآفرین برای رسیدن به رفاه اقتصادی و کسب درآمد بیشتر می بایست انرژی بیشتری صرف نماید و...

ادامه ی مطلب
کسب وکار اینترنتی چه ویژگی هایی دارد؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ فروردین ۱۸ ساعت ۱۶:۰۰
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

کسب وکار اینترنتی چه ویژگی هایی دارد؟

به طور کلی هر خدمت یا کالایی که از طریق اینترنت ارائه می‌شود، نمونه‌ای از کسب و کاری اینترنتی است.یکی از شغل هایی که میشه با آن به کسب درآمد ثابت و بالایی رسید کسب و کار اینترنتی است. امروزه کسب و کارهای اینترنتی خیلی گسترده شده است و روز به روز می بینید که شغل هایی که اصلا فکر نمی کردید اینترنت...

ادامه ی مطلب
اصول راه اندازی کسب و کار چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ اسفند ۲۶ ساعت ۲۰:۳۱
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

اصول راه اندازی کسب و کار چیست؟

کسب و کار مجموعه ای از افراد می باشد با تخصص های مختلف در سازمان که برای هدف مشابهی تلاش می کنند. کسب و کار برای فراهم کردن نیازهای مشتریان به وجود آمده است. مجموعه فعالیت هایی برای به دست آوردن پول و ارزش محصول کسب و کارها به سرعت رشد کرده و بر سر زبان ها می افتند. اما باید برای هر ذره پیشرفت ی...

ادامه ی مطلب
تفاوت کسب و کار سنتی با کسب و کار آنلاین چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ اسفند ۲۶ ساعت ۲۰:۲۰
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

تفاوت کسب و کار سنتی با کسب و کار آنلاین چیست؟

دنیای امروز با دنیای حتی یک دهه ی پیش بسیار متفاوت شده است. استفاده از شبکه های اجتماعی و مجازی تاثیر بسیاری بر روی زندگی اشخاص و به خصوص کسب و کار و درآمد افراد گذاشته است. همه ی ما می دانیم که از تاثیر فوق العاده ی فضای مجازی بر روی افراد نمی توان غافل شد. یکی از عرصه هایی که فضای مجازی آن را ...

ادامه ی مطلب