همین الان با مشاوران مرکز تماس بگیرید ! ۳۲۵۸۳۳۵۰ ۰۱۳

مقالات کاربردی (صفحه ۲)

استراتژی برندینگ چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۲۲ ساعت ۱۲:۰۲
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

استراتژی برندینگ چیست؟

برندسازی یا برندینگ تنها یک لوگو و یک اسم و یک رنگ نیست. برندینگ تمام تلاشی است که شما به کار می گیرید تا پیام خود را به مخاطبان خود برسانید. روش ها و راهکارهای زیادی برای بهتر نتیجه گرفتن از برندینگ وجود دارند. مهم ترین مولفه ی برندینگ رساندن یک پیام است. پیامی قدرتمند که مخاطب را کشف می کند و ...

ادامه ی مطلب
نکاتی که باید برای راه اندازی کسب و کار در نظرگرفت
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۱۸ ساعت ۱۲:۲۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

نکاتی که باید برای راه اندازی کسب و کار در نظرگرفت

شروع یک کسب و کار می‌تواند پر از ریسک و چالش برانگیز باشد، اما اگر ابزار و اطلاعات مناسب همراه آن باشد، می‌توانید خود را در مسیر درست کارآفرینی قرار دهید و در نهایت به اهداف خود و موفقیت‌های بالا دست یابید. این را هم به خاطر داشته باشید که برای شروع یک کسب و کار باید از انگیزه و اشتیاق کافی برخو...

ادامه ی مطلب
استراتژی های موفق ایمیل مارکتینگ
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۱۸ ساعت ۱۲:۱۱
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

استراتژی های موفق ایمیل مارکتینگ

در دنیا امروز بازاریابی هیچ فعالیتی دیجیتال بدون داشتن استراتژی موفق نخواهد بود و ایمیل مارکتینگ هم مانند تمام کانال‌های این فضا از همین قاعده پیروی می‌کند. ایمیل مارکتینگ بیشترین نرخ بازگشت سرمایه را در میان تمام کانال‌های دیجیتال مارکتینگ دارد. برای اینکه بتوانیم نهایت بهره را از این موضوع ببر...

ادامه ی مطلب
چگونه کسب و کار جدید راه اندازی کنیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۱۸ ساعت ۱۱:۵۳
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه کسب و کار جدید راه اندازی کنیم؟

شروع کسب و کار یکی از دغدغه های بسیاری از کارآفرینان و استارت آپ هاست،راه اندازی کسب و کار هرچند کوچک نیاز به کار و فعالیت زیادی دارد. خلق یک ایده کسب و کار برای شروع عالیه ولی این ایده بدون تلاش به یک کسب و کار واقعی تبدیل نمی‌شود.

ادامه ی مطلب
چرا خلاقیت برای کارآفرینان بسیار مهم است؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۱۵ ساعت ۱۴:۴۰
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چرا خلاقیت برای کارآفرینان بسیار مهم است؟

امروزه کارآفرینی عامل اصلی رشد اقتصادی است. کارآفرینان تلاش می کنند فرصت های بیشتری در صنعت ایجاد کنند، گزینه های اشتغال بیشتری را ارائه دهند و در نهایت تاثیر مثبتی بر درآمد سرانه، تولید درآمد، شیوه زندگی و غیره داشته باشند.

ادامه ی مطلب
خلاقیت در کسب و کار به چه صورت است؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۱۵ ساعت ۱۴:۱۸
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

خلاقیت در کسب و کار به چه صورت است؟

خلاقیت در کسب و کار یعنی ارائه یک ایده جدید برای ارائه محصولی که تا به حال نمونه مشابه آن وجود نداشته و ارائه خدماتی که برای مشتریان جذاب و جدید است. خلاقیت هم می تواند از سمت مدیران باشد و هم از سمت کارکنان اما به کارگیری آن بستگی به نظام مدیریتی آن سازمان دارد.

ادامه ی مطلب
ایده های خلاقانه در کسب و کار چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۱۵ ساعت ۱۳:۱۲
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

ایده های خلاقانه در کسب و کار چیست؟

خلاقیت در کسب وکار و ایده های خلاقانه،نوآوری،نوآرایی یا هر شکل دیگری را برای خلاقیت در نظر بگیریم،ما باید درگام های مختلف کسب و کار خود از آن استفاده کنیم تا به نوعی در هر مرحله یک مزیت رقابتی خاص داشته باشیم. مدیریت شما می‌تواند بسیار مهم و حیاتی باشد. اگرچه خلاقانه بودن این ایده یا حتی یک محصو...

ادامه ی مطلب
چگونه کسب و کار موفقی داشته باشیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۱۱ ساعت ۱۲:۰۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه کسب و کار موفقی داشته باشیم؟

برای اینکه یک کسب و کار موفقی داشته باشید لازم است سخت کوشی زیادی از خود نشان بدهید، اما به طور کلی بر یک سری از ویژگی‌های شخصیتی و شیوه‌های کسب و کاری که از مشخصه‌های یک کارآفرین موفق هستند تاکید و تکیه داشته باشید. این ویژگی‌ها به همان اندازه که در فعالیت‌های روزانه جریان دارند در اصول پایه‌ای...

ادامه ی مطلب
انواع بازاریابی شبکه ای
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۱۱ ساعت ۱۱:۱۱
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

انواع بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه‌ ای یک ساختار فروش است که در آن افراد به صورت مستقل محصولاتی را از شرکت مادر خریداری کرده و به فروش می‌رسانند.نام‌های زیادی برای بازاریابی شبکه‌ای وجود دارد. به عنوان مثال بازاریابی وابسته، بازاریابی تلفن همراه، بازاریابی مشتری مستقیم،بازاریابی ارجاعی یا بازاریابی چند سطحی. مدل شب...

ادامه ی مطلب
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۱۱ ساعت ۰۹:۴۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ شیوه  جدید و بسیار مؤثر در تبلیغات دیجیتال است. در این روش برندها با افراد تأثیرگذار یا صفحاتی که طرفداران زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارند همکاری می‌کنند تا با استفاده از اعتبار نظرات آن‌ها در نزد مخاطبانشان، محصول یا برند خود را تبلیغ کنند.

ادامه ی مطلب
چگونه یک کارآفرین موفق باشیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۰۹ ساعت ۱۱:۴۶
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه یک کارآفرین موفق باشیم؟

کارآفرین کسی است که فرصتی را کشف و برای پیگیری و تحقق آن، سازمان مناسبی را ایجاد می‌­کند. او با ايده خلاق خود با نگاه متفاوتي به دنيای پيرامونش  مي­نگرد مشكلات را پلی براي پيروزی مي­بيند بدون نا امیدی در سخت‌ترين لحظات تلاش مي­كند تا راه چاره­اي بيابد پس از كشف فرصت طلايي فشار، مشكلات، تهديدها و...

ادامه ی مطلب
چگونه برند موفق بسازیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۰۹ ساعت ۱۰:۲۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه برند موفق بسازیم؟

برند یا نام تجاری روش و منشی است که یک کمپانی، کسب و کار، سازمان و حتی یک فرد از سوی دیگران درک می‌شود. ایجاد برند یکی از مراحلی است که هر کسب و کاری برای موفقیت باید به آن توجه کند. با ایجاد برند است که شما می توانید گستره مشتریان خود را افزایش دهید و اعتماد آن ها را جلب کنید. یکی از روش های اف...

ادامه ی مطلب
بازاریابی چندسطحی چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۰۹ ساعت ۰۹:۱۹
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

بازاریابی چندسطحی چیست؟

یکی از شیوه های فروش مستقیم بازاریابی چندسطحی هست که با استفاده از اصول هرمی به افزایش فروش به صورت مستقیم و غیرمستقیم می‌انجامد. در این روش محصولات به صورت مستقیم از یک شرکت یا کمپانی بدون وجود واسطه‌های تجاری‌ خرید می شوند. تبلیغات و معرفی محصولات، توسط خود مشتریان انجام می‌شود و ممکن است که ب...

ادامه ی مطلب
موثرترین رویکردهای بازاریابی دیجیتال
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۰۴ ساعت ۱۵:۵۰
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

موثرترین رویکردهای بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتالی یکی از مهم ترین فلسفه های برندهای بزرگ و کوچک شده است و همه به دنبال استفاده از راهکارهای دیجیتال برای تعریف برند خود هستند. کلیه روشها و راهکارهایی که باعث شود یک فرد یا برند یا کسب و کار از طریق رسانه های دیجیتال معرفی گردد را بازاریابی دیجتالی می گویند.

ادامه ی مطلب
مهارت هایی که کارآفرینان باید بدانند
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۰۴ ساعت ۱۵:۰۹
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مهارت هایی که کارآفرینان باید بدانند

اغلب به کسی که تجارت خود را آغاز کرده است،کارآفرین خطاب می‌شود. همچنین با شنیدن واژه کارآفرین، ما تمایل داریم آن را به فردی که سرمایه‌گذاری‌های خود را شروع کرده است، نسبت دهیم. در حقیقت تعریف رسمی کارآفرینی، فرآیند شروع یک تجارت یا سازمان برای سودآوری یا تأمین نیازهای اجتماعی است. ما از این عبار...

ادامه ی مطلب