همین الان با کارشناس آموزش مرکز تماس بگیرید ! ۳۲۵۸۳۳۵۰ ۰۱۳

مقالات کاربردی (صفحه ۱۱)

خلاقیت در کسب و کار به چه صورت است؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۱۵ ساعت ۱۴:۱۸
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

خلاقیت در کسب و کار به چه صورت است؟

خلاقیت در کسب و کار یعنی ارائه یک ایده جدید برای ارائه محصولی که تا به حال نمونه مشابه آن وجود نداشته و ارائه خدماتی که برای مشتریان جذاب و جدید است. خلاقیت هم می تواند از سمت مدیران باشد و هم از سمت کارکنان اما به کارگیری آن بستگی به نظام مدیریتی آن سازمان دارد.

ادامه ی مطلب
ایده های خلاقانه در کسب و کار چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۱۵ ساعت ۱۳:۱۲
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

ایده های خلاقانه در کسب و کار چیست؟

خلاقیت در کسب وکار و ایده های خلاقانه،نوآوری،نوآرایی یا هر شکل دیگری را برای خلاقیت در نظر بگیریم،ما باید درگام های مختلف کسب و کار خود از آن استفاده کنیم تا به نوعی در هر مرحله یک مزیت رقابتی خاص داشته باشیم. مدیریت شما می‌تواند بسیار مهم و حیاتی باشد. اگرچه خلاقانه بودن این ایده یا حتی یک محصو...

ادامه ی مطلب
چگونه کسب و کار موفقی داشته باشیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۱۱ ساعت ۱۲:۰۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه کسب و کار موفقی داشته باشیم؟

برای اینکه یک کسب و کار موفقی داشته باشید لازم است سخت کوشی زیادی از خود نشان بدهید، اما به طور کلی بر یک سری از ویژگی‌های شخصیتی و شیوه‌های کسب و کاری که از مشخصه‌های یک کارآفرین موفق هستند تاکید و تکیه داشته باشید. این ویژگی‌ها به همان اندازه که در فعالیت‌های روزانه جریان دارند در اصول پایه‌ای...

ادامه ی مطلب
انواع بازاریابی شبکه ای
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۱۱ ساعت ۱۱:۱۱
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

انواع بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه‌ ای یک ساختار فروش است که در آن افراد به صورت مستقل محصولاتی را از شرکت مادر خریداری کرده و به فروش می‌رسانند.نام‌های زیادی برای بازاریابی شبکه‌ای وجود دارد. به عنوان مثال بازاریابی وابسته، بازاریابی تلفن همراه، بازاریابی مشتری مستقیم،بازاریابی ارجاعی یا بازاریابی چند سطحی. مدل شب...

ادامه ی مطلب
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۱۱ ساعت ۰۹:۴۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ شیوه  جدید و بسیار مؤثر در تبلیغات دیجیتال است. در این روش برندها با افراد تأثیرگذار یا صفحاتی که طرفداران زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارند همکاری می‌کنند تا با استفاده از اعتبار نظرات آن‌ها در نزد مخاطبانشان، محصول یا برند خود را تبلیغ کنند.

ادامه ی مطلب
چگونه یک کارآفرین موفق باشیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۰۹ ساعت ۱۱:۴۶
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه یک کارآفرین موفق باشیم؟

کارآفرین کسی است که فرصتی را کشف و برای پیگیری و تحقق آن، سازمان مناسبی را ایجاد می‌­کند. او با ايده خلاق خود با نگاه متفاوتي به دنيای پيرامونش  مي­نگرد مشكلات را پلی براي پيروزی مي­بيند بدون نا امیدی در سخت‌ترين لحظات تلاش مي­كند تا راه چاره­اي بيابد پس از كشف فرصت طلايي فشار، مشكلات، تهديدها و...

ادامه ی مطلب
چگونه برند موفق بسازیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۰۹ ساعت ۱۰:۲۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه برند موفق بسازیم؟

برند یا نام تجاری روش و منشی است که یک کمپانی، کسب و کار، سازمان و حتی یک فرد از سوی دیگران درک می‌شود. ایجاد برند یکی از مراحلی است که هر کسب و کاری برای موفقیت باید به آن توجه کند. با ایجاد برند است که شما می توانید گستره مشتریان خود را افزایش دهید و اعتماد آن ها را جلب کنید. یکی از روش های اف...

ادامه ی مطلب
بازاریابی چندسطحی چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۰۹ ساعت ۰۹:۱۹
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

بازاریابی چندسطحی چیست؟

یکی از شیوه های فروش مستقیم بازاریابی چندسطحی هست که با استفاده از اصول هرمی به افزایش فروش به صورت مستقیم و غیرمستقیم می‌انجامد. در این روش محصولات به صورت مستقیم از یک شرکت یا کمپانی بدون وجود واسطه‌های تجاری‌ خرید می شوند. تبلیغات و معرفی محصولات، توسط خود مشتریان انجام می‌شود و ممکن است که ب...

ادامه ی مطلب
موثرترین رویکردهای بازاریابی دیجیتال
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۰۴ ساعت ۱۵:۵۰
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

موثرترین رویکردهای بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتالی یکی از مهم ترین فلسفه های برندهای بزرگ و کوچک شده است و همه به دنبال استفاده از راهکارهای دیجیتال برای تعریف برند خود هستند. کلیه روشها و راهکارهایی که باعث شود یک فرد یا برند یا کسب و کار از طریق رسانه های دیجیتال معرفی گردد را بازاریابی دیجتالی می گویند.

ادامه ی مطلب
مهارت هایی که کارآفرینان باید بدانند
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۰۴ ساعت ۱۵:۰۹
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مهارت هایی که کارآفرینان باید بدانند

اغلب به کسی که تجارت خود را آغاز کرده است،کارآفرین خطاب می‌شود. همچنین با شنیدن واژه کارآفرین، ما تمایل داریم آن را به فردی که سرمایه‌گذاری‌های خود را شروع کرده است، نسبت دهیم. در حقیقت تعریف رسمی کارآفرینی، فرآیند شروع یک تجارت یا سازمان برای سودآوری یا تأمین نیازهای اجتماعی است. ما از این عبار...

ادامه ی مطلب
یک مشاور کسب و کار چه مسئولیت هایی دارد؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۰۴ ساعت ۱۴:۰۸
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

یک مشاور کسب و کار چه مسئولیت هایی دارد؟

راه اندازی و شروع یک کسب و کار بیشتر از سرمایه اولیه به تخصص و برنامه ریزی و شروع راه اندازی نیازدارد. هم فکری و به کارگیری راهکار های مشاورین زبده در روند راه اندازی و توسعه کسب کار با پایین آوردن نرخ اشتباهات و به تبع آن هزینه های ریسک به صاحبین مشاغل کمک می کند تا با اطمینان خاطر در راه رسیدن...

ادامه ی مطلب
استراتژی بازاریابی
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۰۲ ساعت ۱۱:۴۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

استراتژی بازاریابی

بازاریابی  چیست؟ بازاریابی یا مارکتینگ به زبان ساده، به اعمالی که باعث انجام فعالیتی از سوی مشتری می‌شوند که برای کسب‌وکار سودمند است بازاریابی گفته می‌شود. بازاریابی همه استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی را در بر می‌گیرد که شرکت‌های مختلف با بهره برداری از آن‌ها در جهت پیدا کردن جایگاهی برای محصولات و ...

ادامه ی مطلب
مزایای بازاریابی مستقیم
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۰۲ ساعت ۱۱:۳۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مزایای بازاریابی مستقیم

بازاريابى مستقيم، براى تأثير بر مصرف‌کنندگان از وسايل مختلف ارتباط‌جمعى استفاده مى‌شود. در اين نوع بازاريابي، معمولاً از مصرف‌کنندگان انتظار واکنش مستقيم مى‌رود. تبليغات انبوه، تعداد نامشخصى از مردم را پوشش مى‌دهد. مردمى که اکثريت آنها معمولاً يا اصلاً طالب کالا نيستند و يا بعداً طالب آن خواهند ...

ادامه ی مطلب
بازاریابی مستقیم چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۰۲ ساعت ۱۱:۲۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

بازاریابی مستقیم چیست؟

بازاریابی مستقیم از جمله رایج ترین استراتژی های بازاریابی محسوب می شود و بسیاری کسب و کارها ازآن بهره می برند.پیشینه بازاریابی مستقیم DIRECT MARKETING به قدمت واژه نوشته شده است  و یک جز اصلی کسب و کار محسوب می شود و همواره به صورت گسترده ای توسط آنهایی که در عرصه غیر انتفاعی و خصوصی فعالیت می ک...

ادامه ی مطلب
کاربردهای طرح توجیهی
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۰۱ ساعت ۱۴:۳۸
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

کاربردهای طرح توجیهی

طرح توجیهی یک طرح جامع به منظور راه اندازی یک بیزینس از صفر تا صد می باشد که تمامی جزئیات شامل ، هزینه ها ، سود ، زمان ، تجهیزات لازم ، شرایط و مراحل اجرا در آن آورده شده است. این طرح کاربرد زیادی برای دریافت وام بانکی و شروع کسب و کاری هدفمند دارد.

ادامه ی مطلب