همین الان با کارشناس آموزش مرکز تماس بگیرید ! ۳۲۵۸۳۳۵۰ ۰۱۳

مقالات کاربردی (صفحه ۱۲)

تفاوت برندسازی و مارکتینگ
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۰۱ ساعت ۱۴:۲۸
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

تفاوت برندسازی و مارکتینگ

بازاریابی یا مارکتینگ عبارت است از طیف گسترده ای از برنامه که براساس مخاطب،رسانه و دغدغه های روزانه کسب و کارها خود را باشرایط بازار تطبیق می دهند.برندسازی یا برندینگ فرآیندی منظم است که برای ایجاد آگاهی و افزایش وفاداری مشتری استفاده می­شود. هدف اصلی از برندسازی یک محصول، خدمت یا سازمان ایجاد ذ...

ادامه ی مطلب
استراتژی برندینگ
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ دی ۰۱ ساعت ۱۴:۱۸
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

استراتژی برندینگ

برندسازی یا برندینگ از جمله اقدامات مهم و اولیه یک کسب و کار در راستای معرفی خود به بازار و مصرف کنندگان است و در واقع نوعی روش بازاریابی محسوب می‌شود که محصولات و خدمات شما را از سایر نام‌های تجاری متمایز می‌سازد. یک شرکت برای برندسازی موفق باید به طور همزمان از چندین استراتژی برندینگ بهره بگیر...

ادامه ی مطلب
اهمیت برند در بازاریابی
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آذر ۲۷ ساعت ۱۲:۱۶
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

اهمیت برند در بازاریابی

امروزه در دنیا شرکت ها برای متمایز کردن خود از رقبا و کسب سهم بازار بیشتر بر روی برندسازی خود تمرکز زیادی دارند و بودجه های قابل توجهی نیز صرف می کنند. برندینگ به طور کلی به معنای خلق یک تجربه مشتریان خاص برای مشتریان کسب و کار است تا شرکت شما را در مقایسه با رقبا متمایز کند.برندینگ یا همان برند...

ادامه ی مطلب
مدیریت بازاریابی چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آذر ۲۷ ساعت ۱۲:۰۹
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مدیریت بازاریابی چیست؟

در دنیای امروز کسب و کارها یکی از کلمات پرکاربرد بازاریابی و مدیریت بازاریابی است. بازاریابی یک فرایند گسترده و پیچیده ای است که در آن قرار است با استفاده از روش های تحقیقات بازاریابی،محصول مورد نظر را شناسایی و تعیین کرد وسپس آن را مطابق خواست مشتریان تولید کرد. تبلیغات، برند، قیمت گذاری محصول،...

ادامه ی مطلب
مشاوره کسب و کار چرا برای کسب و کار شما ضروری است؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آذر ۲۷ ساعت ۱۱:۵۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مشاوره کسب و کار چرا برای کسب و کار شما ضروری است؟

انسان در زندگی امروزه نمی تواند در همه ی امور صاحب نظر و متخصص باشد.از آنجا که شرایط زندگی در عصر حاضر به تخصص و مهارت در همه ی زمینه های زندگی نیاز است، بهترین راهکار دریافت مشاوره است.مشاوره کسب و کار یکی از انواع مشاوره، راهنمایی ودریافت اطلاعات محسوب می شود.مشاوره به معنی دریافت کمک حرفه ای ...

ادامه ی مطلب
ویژگی های استارت آپ ها
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آذر ۲۵ ساعت ۱۳:۲۹
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

ویژگی های استارت آپ ها

استارت آپ یک شرکت جوان است که توسط یک یا چند کارآفرین تأسیس شده است تا یک محصول یا خدمات منحصر به فرد را توسعه داده و آن را به بازار عرضه کند. یکی از اولین وظایف استارتاپ، جمع آوری مقدار قابل توجهی پول برای توسعه بیشتر یک محصول یا یک ایده است. برای انجام این کار، آنها باید یک دلیل محکم داشته باش...

ادامه ی مطلب
ویژگی های صاحبان کسب و کار موفق
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آذر ۲۴ ساعت ۱۳:۳۶
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

ویژگی های صاحبان کسب و کار موفق

کسب و کار عبارت است از حالتی از مشغولیت و به طور عام، شامل فعالیت‌هایی است که تولید و خرید کالاها و خدمات با هدف فروش آنها را به منظور کسب سود، در بر می‌گیرد اصول _کسب و کار موفق_ و فرمول آن متفاوت است. الزامات قطعی وجود دارند که باید شناخته، پیاده سازی و مدیریت شوند تا کسب و کار شما به موفقیت ب...

ادامه ی مطلب
مدیریت ریسک چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آذر ۲۴ ساعت ۱۳:۲۳
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مدیریت ریسک چیست؟

در طول عمر یک پروژه از ابتدای شروع کار تا انتهای آن و رسیدن به اهداف تعیین‌شده فرصت‌ها و ریسک‌هایی روبه‌رو می‌شود. ریسک‌ها همان عوامل خطرسازی هستند که می‌توانند در اجرای پروژه اختلال ایجاد کنند و باعث شکست آن شوند. برای جلوگیری از این خطرات احتمالی، مدیریت ریسک امری کاملا ضروری است.

ادامه ی مطلب
مدیریت سرمایه چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آذر ۲۴ ساعت ۱۲:۵۹
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مدیریت سرمایه چیست؟

استراتژی مناسب برای سرمایه‌گذاری برای هر فرد منحصربه ‌فرد است و متفاوت با دیگران است. میزان تحصیلات و سواد مالی، سن، میزان درآمد، میزان سرمایه اولیه، ریسک‌پذیری و… از جمله عواملی هستند که در تعیین استراتژی سرمایه‌گذاری موثر هستند. مدیریت سرمایه به صورت مدیریت حرفه‌ای انواع دارایی‌ها به منظور تحق...

ادامه ی مطلب
بازاریابی درونگرا چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آذر ۲۰ ساعت ۱۳:۲۲
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

بازاریابی درونگرا چیست؟

بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) رویکردی برای جذب مشتریان از طریق محتوا و تعاملات مرتبط و مفید است. با استفاده از بازاریابی درون گرا یا ربایشی مشتریان بالقوه، شما را از طریق کانال هایی مانند وبلاگ، موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی پیدا خواهند کرد. بازاریابی ربایشی از طریق خلق محتواهایی برا...

ادامه ی مطلب
بازاریابی شبکه ای چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آذر ۲۰ ساعت ۱۳:۱۳
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

بازاریابی شبکه ای چیست؟

در دنیای امروز شکل‌های مختلفی از بازاریابی مورد استفاده قرار می‌گیرد که هدف آن‌ها جذب هر چه بیشتر مشتریان بالقوه و کسانی است که به محصولات و خدمات ما علاقه دارند. یکی از سبک‌های مهم بازاریابی که می‌تواند فروش ما را تا چند ده برابر افزایش دهد، بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگNetwork Marketing ...

ادامه ی مطلب
بازاریابی چریکی چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آذر ۲۰ ساعت ۱۳:۰۵
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

بازاریابی چریکی چیست؟

بازاریابی پارتیزانی یا بازاریابی چریکی که در انگلیسی به نام گوریلا مارکتینگ (Guerrilla Marketing) شناخته می‌شود، یک استراتژی تبلیغاتی نامتعارف است که سعی می‌کند با حداقل هزینه مالی، بیشترین بازخورد را داشته باشد. روحیه و ماهیّت بازاریابی چریکی همواره یک چیز است: دستیابی به هدف های متعارف مانند س...

ادامه ی مطلب
ویژگی های یک سهام خوب
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آذر ۱۸ ساعت ۱۲:۱۸
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

ویژگی های یک سهام خوب

در بازار سرمایه یا همان بورس دو روش اصلی برای انتخاب سهام خوب و سودآور وجود دارد. تقریبا همه تحلیلگران و سرمایه‌گذاران این حوزه از این دو روش استفاده می کنند.سرمایه گذاری در بازار سهام نیازمندیک استراتژی مناسب بر اساس میزان سرمایه، مدت زمان سرمایه‌گذاری،بازده مورد انتظار و ریسک‌پذیری سرمایه‌گذار...

ادامه ی مطلب
دامنه نوسان در حق تقدم چه قدر است؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آذر ۱۸ ساعت ۱۱:۱۳
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

دامنه نوسان در حق تقدم چه قدر است؟

درصورتی که یک شرکت، سهام جدیدی برای فروش منتشر کند سهام داران فعلی در خرید این سهام جدید اولویت دارند به این الویت در خرید سام نسبت به سهام داران جدید حق تقدم خرید سهام گفته می شود.دامنه نوسان برای خرید و فروش نماد حق تقدم شرکت‌ها ۲ برابر دامنه نوسان سهام عادی است. یعنی یک نماد حق تقدم در طول رو...

ادامه ی مطلب
صندوق سرمایه گذاری قابل معامله چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آذر ۱۸ ساعت ۱۰:۰۹
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

صندوق سرمایه گذاری قابل معامله چیست؟

صندوق ETF دولتی به یکی از انواع صندوق های سرمایه‌گذاری گفته می‌شود که امکان خرید و فروش آن به عنوان دارایی وجود دارد. در واقع این نوع از صندوق‌ها، همانند سهام عادی در بورس قابل خرید و فروش هستند. ETF مخفف کلمه EXCHANGE-TRADED FUND است و فرآیند آن به گونه‌ای است که با خرید هر واحد در این صندوق‌ها...

ادامه ی مطلب