همین الان با کارشناس آموزش مرکز تماس بگیرید ! ۳۲۵۸۳۳۵۰ ۰۱۳

مقالات کاربردی (صفحه ۹)

مدیریت استراتژیک برند چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ اسفند ۰۳ ساعت ۱۷:۳۶
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مدیریت استراتژیک برند چیست؟

مدیریت استراتژیک برند حمایت از شرکت‌ها درتشخیص برند، افزایش درآمد و دستیابی به اهداف بلند مدت در کسب و کار است.مدیریت یک برند می‌تواند شامل جنبه‌های مختلفی شود، از تمرکز دارایی‌های دیجیتال گرفته تا حفظ ثبات برند در نقاط تماس، مدیریت استراتژیک برند به جنبه طولانی‌مدت مدیریت برند شرکت شما اشاره دا...

ادامه ی مطلب
چرا تبلیغات هدفمند اهمیت دارد؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ اسفند ۰۳ ساعت ۱۷:۲۱
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چرا تبلیغات هدفمند اهمیت دارد؟

همه‌ی افراد می دانند که تبلیغات مستلزم صرف منابع سازمانی مختلف هستند و از سوی دیگر به دنبال دریافت بیشترین اثربخشی هست؛ بنابراین تبلیغات باید به صورت هوشمند و هدفمند انجام شوند. از آن‌جایی که بودجه‌های تبلیغاتی محدود هستند و از سوی دیگر با توجه به ظرفیت بسیار خوبی که دنیای دیجیتال مارکتینگ در فض...

ادامه ی مطلب
نقش دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ اسفند ۰۱ ساعت ۱۵:۱۶
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

نقش دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار چیست؟

در گذشته صاحبان کسب و کار بزرگترین مانع را تبلیغات دانسته اند.تبلیغات هزینه های سنگینی داشتند از طرفی اطمینان از این که کدام یک از روش های تبلیغات می تواند بیشترین تاثیر را بر روی مخاطب ایجاد نماید، خود به تنهایی دغدغه ایی را برای آن ها ایجاد می کرد.تا سال ها پیش تبلیغات محیطی مانند بیلبورد،تبلی...

ادامه ی مطلب
مزایای تفکر خلاق در کسب و کار چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ اسفند ۰۱ ساعت ۱۵:۰۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مزایای تفکر خلاق در کسب و کار چیست؟

خلاقیت چیست؟ خلاقیت به معنای توانایی توسعه ایده‌های جدید یا تخیلی و تبدیل آن‌ها به واقعیت است. کسب و کارها می‌توانند از خلاقیت در محل کار برای ایجاد راه حل‌های نوآورانه یا ایجاد محیط‌های کاری مثبت و مشارکتی‌تر استفاده کنند.خلاقیت افراد را تشویق می‌کند که خارج از چارچوب فکر کنند و آزمایش کنند. فر...

ادامه ی مطلب
چگونه به یک مدیر کسب و کار موفق تبدیل شویم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ بهمن ۳۰ ساعت ۱۱:۲۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه به یک مدیر کسب و کار موفق تبدیل شویم؟

همان طور که معلوم است مدیر کسب و کار وظیفه دارد تمام فعالیت‌ها و کارهایی که در یک کسب و کار صورت می‌گیرد را مدیریت کند. البته کسی که یک کسب و کار را مدیریت می‌کند باید کارکنان و نیروهای انسانی آن و بیزنس را هم راهبری و هدایت کند. مدیر کسب و کار کسی است که باید تمهیداتی بیندیشد تا در نهایت شرکت ب...

ادامه ی مطلب
بیزینس کوچینگ چه مزایایی دارد؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ بهمن ۱۲ ساعت ۱۳:۵۲
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

بیزینس کوچینگ چه مزایایی دارد؟

در دنیای امروز بیزینس کوچینگ یکی از ابزار‌های قدرتمند به حساب می‌آید که توانسته رشد و موفقیت چشمگیری را در هر زمینه‌ای ایجاد کند. مهم نیست حیطه کسب و کار شما چه باشد، داشتن یک مربی و کوچ می‌تواند با قرار دادن شما در مسیر درست و ایجاد نظم و مدیریت صحیح در گروهتان به شما کمک کند تا پله‌های رشد را ...

ادامه ی مطلب
چگونه کسب و کار کوچک خود را به موفقیت برسانیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ بهمن ۱۲ ساعت ۱۳:۳۲
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه کسب و کار کوچک خود را به موفقیت برسانیم؟

کسب و کار کوچک چیست؟ کسب و کار کوچک به شرکت ها و بازرگانی ها و مشاغل آزاد خصوصی گفته می‌شود که دارای کارمندان و درآمد کم‌تری نسبت به شرکت‌های سایر کسب و کارها هستند. برای ایجاد یک کار تازه، باید تمام زوایا و شرایط ایجاد آن را بررسی کرده و سپس وارد مرحله اجرایی شوید.شاید وقتی نام کسب و کار کوچک م...

ادامه ی مطلب
چگونه تبلیغات هدفمند انجام دهیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ بهمن ۱۲ ساعت ۱۳:۰۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه تبلیغات هدفمند انجام دهیم؟

تبلیغات در مارکتینگ،به شرکت ها و صاحبان کسب وکار این امکان را می دهد که به خوبی ویژگی ها و کاربردهای محصولاتشان را به دیگران معرفی کنند. از این طریق قادر هستند که مخاطبان را به خودشان جذب کنند و در نهایت محصولشان را به آن ها بفروشند.

ادامه ی مطلب
چرا بنچ مارکتینگ در کسب و کار مهم است؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ بهمن ۱۱ ساعت ۱۵:۰۶
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چرا بنچ مارکتینگ در کسب و کار مهم است؟

بنچ مارکتینگ چیست؟ یک کسب و کار در صورتی به موفقیت می‌رسد که عملکرد آن به طور منظم ارزیابی شود. برای انجام این کار، سازمان‌ها مجموعه‌ای از استانداردها را برای خود تعیین کرده و عملکرد خود را نسبت به سایر سازمان‌ها اندازه گیری می‌کنند. این فرآیند با نام بنچ مارکینگ یا الگوبرداری شناخته می‌شود.فرای...

ادامه ی مطلب
ویژگی های اصلی تولید محتوای حرفه ای خوب
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ بهمن ۱۱ ساعت ۱۴:۴۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

ویژگی های اصلی تولید محتوای حرفه ای خوب

در کسب و کارهای امروزی زمانی که از تولید محتوا صحبت کنیم در غیر این صورت محتوای تولید شده نظر مخاطبین را جلب نخواهد کرد و ما در رسیدن به هدف خود دچار مشکل خواهیم شد. قبل از اینکه بخواهیم در رابطه با ویژگی های اصلی محتوای خوب صحبت کنیم، می بایست جامعه هدف و مخاطبان مورد نظر خود را مشخص نموده و آن...

ادامه ی مطلب
اهمیت بازاریابی برای کسب و کار
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ بهمن ۰۷ ساعت ۱۳:۲۱
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

اهمیت بازاریابی برای کسب و کار

بازاریابی از جمله مهمترین زیرشاخه ‌های طرح کسب و کار به شما می رود ،که باید برای فروش بیشتر انواع محصولات و خدمات به کار گرفته شود.بازاریابی به آن دسته از فعالیت‌ هایی گفته می ‌شود که هر یک از سازمان ها جهت پیشبرد خرید و فروش محصولات و همچنین خدمات خود به کار می‌ گیرند.اهمیت بازاریابی را شما زما...

ادامه ی مطلب
اهمیت و وظایف شتابدهنده ها در استارت آپ ها
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ بهمن ۰۷ ساعت ۱۳:۰۳
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

اهمیت و وظایف شتابدهنده ها در استارت آپ ها

کسب ‌وکارهای موفق امروزی حاصل ایده پردازی خلاقانه و بلند پروازانه هستند که کار خود را از یک استارتاپ کوچک توسط  شتابدهنده ها شروع و با استفاده از امکانات مادی و معنوی که شتاب دهنده ها در اختیار صاحبان ایده قرار می‌دهند به سرعت به سمت یک شرکت بزرگ حرکت می‌کنند که البته در این راه فراز و نشیب‌های ...

ادامه ی مطلب
اهمیت بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ بهمن ۰۷ ساعت ۱۲:۴۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

اهمیت بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک

وقتی کسب و کارهای کوچکی شروع به کار می کنند،اغلب تمرکز آنها بر روی چگونگی گرفتن اولین گروه از مشتریان، به صورت حضوری می باشد و ممکن است به شیوه های سنتی تبلیغات نظیر تبلیغات چاپی، پخش تراکت و یا نصب بیلبورد در کنار جاده اکتفا کنند. برخی از کسب و کار های سنتی ممکن است بر این باور باشند، چون محصول...

ادامه ی مطلب
مزیت رقابتی چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ بهمن ۰۴ ساعت ۱۴:۵۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مزیت رقابتی چیست؟

در دنیای امروز برای فروش کالا و خدمات که پر رقابت هست شما باید خاص باشید و حرفی برای گفتن داشته باشید تا از میان خیلی از هم‌صنفی‌هایتان دیده شوید و مشتری‌ها را به سمت خود بکشانید؛ به عبارت دیگر باید یک یا چند مزیت رقابتی و ارزش ایجاد کنید.

ادامه ی مطلب
چرا برندسازی و بازاریابی مهم ترین عوامل موفقیت کسب و کارها هستند؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ بهمن ۰۴ ساعت ۱۴:۴۳
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چرا برندسازی و بازاریابی مهم ترین عوامل موفقیت کسب و کارها هستند؟

در دنیای کسب و کار برای انتقال پیام درست و مناسب به مشتریان فعلی و بالقوه،ایجاد شهرت و هویت ضروری است. با وجود اینکه برندسازی و بازاریابی هر دو برای موفقیت کسب و کار شما اهمیت شایانی دارند، اما این دو با هم تفاوت زیادی دارند. بازاریابی کلمه ای است که هرگاه یک کسب و کار می خواهد خدمات یا محصولات ...

ادامه ی مطلب