همین الان با کارشناس آموزش مرکز تماس بگیرید ! ۳۲۵۸۳۳۵۰ ۰۱۳

مطالب نوشته شده توسط «خانم ز . مجرب» (صفحه ۱۲)

بازاریابی درونگرا چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آذر ۲۰ ساعت ۱۳:۲۲
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

بازاریابی درونگرا چیست؟

بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) رویکردی برای جذب مشتریان از طریق محتوا و تعاملات مرتبط و مفید است. با استفاده از بازاریابی درون گرا یا ربایشی مشتریان بالقوه، شما را از طریق کانال هایی مانند وبلاگ، موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی پیدا خواهند کرد. بازاریابی ربایشی از طریق خلق محتواهایی برا...

ادامه ی مطلب
بازاریابی شبکه ای چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آذر ۲۰ ساعت ۱۳:۱۳
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

بازاریابی شبکه ای چیست؟

در دنیای امروز شکل‌های مختلفی از بازاریابی مورد استفاده قرار می‌گیرد که هدف آن‌ها جذب هر چه بیشتر مشتریان بالقوه و کسانی است که به محصولات و خدمات ما علاقه دارند. یکی از سبک‌های مهم بازاریابی که می‌تواند فروش ما را تا چند ده برابر افزایش دهد، بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگNetwork Marketing ...

ادامه ی مطلب
بازاریابی چریکی چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آذر ۲۰ ساعت ۱۳:۰۵
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

بازاریابی چریکی چیست؟

بازاریابی پارتیزانی یا بازاریابی چریکی که در انگلیسی به نام گوریلا مارکتینگ (Guerrilla Marketing) شناخته می‌شود، یک استراتژی تبلیغاتی نامتعارف است که سعی می‌کند با حداقل هزینه مالی، بیشترین بازخورد را داشته باشد. روحیه و ماهیّت بازاریابی چریکی همواره یک چیز است: دستیابی به هدف های متعارف مانند س...

ادامه ی مطلب
ویژگی های یک سهام خوب
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آذر ۱۸ ساعت ۱۲:۱۸
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

ویژگی های یک سهام خوب

در بازار سرمایه یا همان بورس دو روش اصلی برای انتخاب سهام خوب و سودآور وجود دارد. تقریبا همه تحلیلگران و سرمایه‌گذاران این حوزه از این دو روش استفاده می کنند.سرمایه گذاری در بازار سهام نیازمندیک استراتژی مناسب بر اساس میزان سرمایه، مدت زمان سرمایه‌گذاری،بازده مورد انتظار و ریسک‌پذیری سرمایه‌گذار...

ادامه ی مطلب
دامنه نوسان در حق تقدم چه قدر است؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آذر ۱۸ ساعت ۱۱:۱۳
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

دامنه نوسان در حق تقدم چه قدر است؟

درصورتی که یک شرکت، سهام جدیدی برای فروش منتشر کند سهام داران فعلی در خرید این سهام جدید اولویت دارند به این الویت در خرید سام نسبت به سهام داران جدید حق تقدم خرید سهام گفته می شود.دامنه نوسان برای خرید و فروش نماد حق تقدم شرکت‌ها ۲ برابر دامنه نوسان سهام عادی است. یعنی یک نماد حق تقدم در طول رو...

ادامه ی مطلب
صندوق سرمایه گذاری قابل معامله چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آذر ۱۸ ساعت ۱۰:۰۹
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

صندوق سرمایه گذاری قابل معامله چیست؟

صندوق ETF دولتی به یکی از انواع صندوق های سرمایه‌گذاری گفته می‌شود که امکان خرید و فروش آن به عنوان دارایی وجود دارد. در واقع این نوع از صندوق‌ها، همانند سهام عادی در بورس قابل خرید و فروش هستند. ETF مخفف کلمه EXCHANGE-TRADED FUND است و فرآیند آن به گونه‌ای است که با خرید هر واحد در این صندوق‌ها...

ادامه ی مطلب
مدیریت برند چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آذر ۱۷ ساعت ۱۴:۳۸
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مدیریت برند چیست؟

یکی از مهم ترین جنبه های توسعه  یک کسب و کار موفق،توجه به مدیریت برنداست.مدیریت برند یکی از مهم ترین موارد برای تقویت رشد شرکت شما است و بدون تمرکز روی یک تصویر قابل اعتماد، می‌توانید به راحتی در تصمیم خرید ضرر کنید. مهم است که بدانید چه تاکتیک‌ها و استراتژی‌هایی برای شرکت شما مناسب هستند تا به ...

ادامه ی مطلب
مدیریت استراتژیک چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آذر ۱۷ ساعت ۱۳:۳۳
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مدیریت استراتژیک چیست؟

مدیریت استراتژیک ارائه شده در باب مدیریت استراتژیک راهکارها و تصمیم هایی که قرار است به ما و سازمان ما کمک کند تا در مسیر موفقیت و دستیابی به اهداف حرکت کنیم یا در تعریف ساده تر کجا هستیم و قرار است به کجا برسیم. در این مسیر مدیریت استراتژیک ما را یاری خواهد کرد و موجب تعیین عملکرد بلندمدت یک شر...

ادامه ی مطلب
مراحل راه اندازی یک استارت آپ
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آذر ۱۳ ساعت ۱۳:۱۹
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مراحل راه اندازی یک استارت آپ

استارت آپ به یک شرکت یا کسب و کار گفته می شود که معمولاً به تازگی ودر نتیجه کارآفرینی ایجاده شده است،این شرکت ها رشد سریعی دارند و در جهت تولید راه حلی نوآورانه و دوام پذیر برای رفع یک نیاز در بازار شکل گرفته است.این شرکت ها معمولاً مبتنی برا ایده های ریسک پذیر هستند که مدل کسب و کارشان مشخص نیس...

ادامه ی مطلب
تفاوت کارآفرینی با استارت آپ
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آذر ۱۳ ساعت ۱۳:۰۶
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

تفاوت کارآفرینی با استارت آپ

استارت آپ  وکارآفرینی دوموضوع به شدت جدا ازیکدیگر هستند که امروزه باتوجه به رشد کسب و کارها و شرکت های نوپا بایکدیگر تلفیق شدند. ایجاد یک استارت آپ و رشد و بلوغ آن و در نهایت رسیدن به یک کسب و کاری تجاری می تواند یک کارآفرینی باشد، استارتاپ ها در حوزه فناوری و در عصر امروز متفاوت هستند با آن چیز...

ادامه ی مطلب
دلایل اشتباهات استارت آپی
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آذر ۱۳ ساعت ۱۲:۵۰
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

دلایل اشتباهات استارت آپی

دلایل بسیاری از اشتباهات در کسب و کارهای نوپا این است که مدیران تازه‌کار آنها تصور می‌کنند یک‌ تنه و به‌ تنهایی می‌ توانند از عهده‌ی همه‌ی کارها برآیند.مسیر استارت آپ دشوار است و همواره با چالش های جدید و متفاوتی پر شده است که اغلب برای شرکت های نوپا جدید هستند. اشتباهات زیادی نیز در این مسیر از...

ادامه ی مطلب
برای توسعه کسب و کار چه خدماتی نیاز داریم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آذر ۱۱ ساعت ۱۲:۲۶
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

برای توسعه کسب و کار چه خدماتی نیاز داریم؟

به مجموعه‌ای از برنامه‌ها و اقدامات توسعه کسب و کار گفته می‌شود که هدف آنها خلق ارزشی بلند مدت از طریق مشتریان، بازارها و روابط می‌باشد. به بیان ساده‌تر می‌توان گفت توسعه کسب و کار یعنی استفاده از هر ایده و اقدامی در جهت بهبود که شامل افزایش سود، افزایش دامنه کسب و کار، همکاری با سایر کسب و کاره...

ادامه ی مطلب
تفاوت بین خلاقیت و نوآوری چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آذر ۱۱ ساعت ۱۲:۱۵
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

تفاوت بین خلاقیت و نوآوری چیست؟

بين کارآفرين و مقوله هايي مثل خلاق ، مخترع، نو آور و سرمايه گذار تفاوت وجود دارد و قطعا حرکت به سمتي که از کارآفريني براي توسعه کشور بهره بگيريم، داشتن تعريفي دقيق از کارآفريني و دانستن تفاوت هاي آن با مسائل ديگر است.

ادامه ی مطلب
مراحل یک مذاکره موفق
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آذر ۱۱ ساعت ۱۲:۰۵
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مراحل یک مذاکره موفق

امروزه در بازاریابی اهمیت اصول و فنون مذاکره بر کسی پوشیده نیست،اگرمی‌خواهیم یک مذاکره ساده را به یک مذاکره موفق تبدیل کنیم باید با اصول و تکنیک‌های مذاکره آشنا شویم. اصول و فنون مذاکره تبدیل شدن به یک مذاکره‌کننده حرفه‌ای یک شبه حاصل نمی‌شود؛ شما نیاز دارید پس از مطالعه عمیق در رابطه با انواع م...

ادامه ی مطلب
توصیه های حیاتی برای رشد کسب و کار
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آذر ۱۰ ساعت ۱۲:۵۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

توصیه های حیاتی برای رشد کسب و کار

خیلی از افراد تصور می کنند که با راه اندازی سایت یا گرفتن یک دفتر می توانند شروع به پول در اوردن کنند اما بعد متوجه خواهند شد که تصور اشتباهی داشته اند.هرفردی در شروع یک تجارت باید گام های لازم را در این راه بردارد تا موفقیت خودرا در آینده تضمین کند.برای رشد کسب و کار باید انعطاف و مهارت سازماند...

ادامه ی مطلب