همین الان با کارشناس آموزش مرکز تماس بگیرید ! ۳۲۵۸۳۳۵۰ ۰۱۳

مقالات کاربردی (صفحه ۱۶)

چگونه رشد کسب و کارها را سرعت ببخشیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آبان ۱۰ ساعت ۱۰:۲۶
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه رشد کسب و کارها را سرعت ببخشیم؟

ما در عصر اطلاعات قرار داریم. تکنولوژی امروزه با سرعت بسیار زیادی در حال پیشرفت است و کسب و کارها هم متناسب با همین سرعت رشد می‌کنند. به همین خاطر کسب و کارها در حال رقابت شدید با هم هستند و اگر نتوانید از روش‌های نوینی استفاده کنید تا کسب و کارتان را گسترش دهید به سرعت از این بازار رقابت حذف خو...

ادامه ی مطلب
ویزیت در محل با سامانه ایزی وت
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آبان ۰۹ ساعت ۱۱:۳۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

ویزیت در محل با سامانه ایزی وت

همواره موضوع درمان حیوانات خانگی برای دوست داران و صاحبان این حیوانات دغدغه بوده است. از طرفی دیگر کمبود دامپزشکان و عدم شناسایی کلینیک های دامپزشکی توسط افراد سبب شده تا روند درمان حیوانات کند اتفاق بیفتد. در همین راستا مجموعه ی ایزی وت با طراحی سامانه ی مجهز و پیشرفته ای، بستری را فراهم کرده ا...

ادامه ی مطلب
استارت آپ ایزی وت ارائه دهنده خدمات دامپزشکی به صورت آنلاین
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آبان ۰۹ ساعت ۱۱:۰۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

استارت آپ ایزی وت ارائه دهنده خدمات دامپزشکی به صورت آنلاین

نگهداری از حیوانات خانگی در شرایط فعلی جامعه کمی سخت تر از گذشته است. برای پرداخت بهای زندگی مدرن ساعت­های طولانی کار می­کنیم، اوقات زیادی را در ترافیک سپری می­کنیم. در نتیجه اهمیت رسیدگی و توجه به حیوانات خانگی را در الویت قرار نمی­دهیم. آیا آن­ها را دوست نداریم؟ اصلا اینطور نیست. آنان دوستان ب...

ادامه ی مطلب
ایزی وت،خدمتی نوین به دوستداران حیوانات
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آبان ۰۹ ساعت ۱۰:۱۸
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

ایزی وت،خدمتی نوین به دوستداران حیوانات

امروزه با توجه به مدرنیته شدن سبک زندگی مردم، عده ی کثیری از جامعه اقدام به نگهداری از حیوانات در خانه و محل زندگی خود می کنند. طبیعتاً نگهداری از حیوانات خانگی نیاز به مراقبت های ویژه ای دارد که اگر به اصول نگهداری حیوانات خانگی اهتمام نورزیم، هم به حیوان و هم به زندگی ما لطمه وارد خواهد شد. از...

ادامه ی مطلب
اهمیت مزیت رقابتی چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آبان ۰۸ ساعت ۱۰:۱۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

اهمیت مزیت رقابتی چیست؟

امروزه در دنیای رقابت فروش کالا و خدمات ، شما باید خاص باشید و حرفی برای گفتن داشته باشید تا در میان هم صنفی هایتان دیده شوید و مشتری ها را به سمت خود بکشانید،به عبارت دیگر باید یک یا چند مزیت رقابتی ایجاد کنید. مزیت رقابتی یکی از عناصر مهم بازاریابی است.

ادامه ی مطلب
چه طور سهم بازار محصول را افزایش دهیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آبان ۰۶ ساعت ۱۱:۱۱
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چه طور سهم بازار محصول را افزایش دهیم؟

افزایش سهم بازار، به معنای افزایش تعداد مشتریان و به‌دنبال آن افزایش سود است. بنابراین بسیاری از شرکت‌ها برای رسیدن به سود و درآمد بیشتر، از استراتژی‌های مختلفی برای رسیدن به این مقصود استفاده می‌کنند. هر سازمان یا شرکتی که می‌خواهد در بازار به موفقیت دست پیدا کند، باید به‌طور پیوسته برای افزایش...

ادامه ی مطلب
اهمیت و وظایف مدیر توسعه بازار
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آبان ۰۵ ساعت ۱۳:۴۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

اهمیت و وظایف مدیر توسعه بازار

شرکت ها همواره محصولات جدیدی را معرفی می کنند،به دنبال آن انواع معاملات جدیدی را نیز ارائه می دهند که منجر به قراردادهای همکاری جدیدی می شوند،در واقع می توان گفت،ارتباطات دنیای کسب و کار همواره در حال تغییر و تحول می باشد.از این رو برای کمک به تسهیل ارتباطات کسب و کار و ایجاد روابط جدید،شرکت ها ...

ادامه ی مطلب
نیچ مارکتینگ چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آبان ۰۴ ساعت ۱۲:۰۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

نیچ مارکتینگ چیست؟

نیچ مارکت بخش کوچک  و ویژه ای از بازار است که محصول یا خدمات را متمرکز به برآوردن نیازهای مشتریان آن بخش می کنیم. نیچ مارکتینگ یک استراتژی کارآمد برای کسب و کارهای کوچکی است که می خواهند با صرف بودجه کم، محصول یا خدماتشان را به بخش خاصی از بازار معرفی کرده، به فروش برسانند و شانس خود را برای زند...

ادامه ی مطلب
خلق فرصت چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آبان ۰۴ ساعت ۱۰:۴۹
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

خلق فرصت چیست؟

فرآیند کسب و کار با شناسایی، خلق یا تشخیص فرصت آغاز می شود. در تمامی تحلیل هایی که از مراحل فرآیند کار آفرینی ارائه شده است، یک نقطه مشترک وجود دارد: تشخیص فرصت در کارآفرینی اولین گام برای راه اندازی کسب و کار است و بررسی فرصت های موجود، نیازمند مطالعات پیش از امکان سنجی می باشد. اگر این مطالعات...

ادامه ی مطلب
چگونه یک  برند قوی خلق کنیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آبان ۰۴ ساعت ۰۹:۳۸
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه یک برند قوی خلق کنیم؟

برند و برندسازی قوی برای موفقیت یک کسب و کار لازم و ضروری است. برند تنها یک نام تجاری نیست و چیزی فراتر از نام و لوگو است. در واقع درکی که دیگران از شما دارند، برندتان را می‌سازد. مجموعه کارهایی که برای ایجاد بهترین درک برای دیگران می‌سازید برندسازی است. بنابراین باید تلاش کنید اصول برندسازی قوی...

ادامه ی مطلب
تفاوت مدل و بوم کسب و کار
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آبان ۰۱ ساعت ۱۲:۴۰
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

تفاوت مدل و بوم کسب و کار

اخیراً اصطلاحاتی تحت عنوان طرح کسب و کار یا بیزینس پلن و مدل کسب و کار یا بیزینس مدل در میان سازمان ها و به خصوص استارت آپ ها بسیار رایج شده است.البته طرح کسب و کار قدمت بیشتری دارد ولی مدل کسب و کار چند سالی است که به حوزه تجارت وارد شده و توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است.

ادامه ی مطلب
استراتژی توسعه بازار چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ آبان ۰۱ ساعت ۱۱:۱۰
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

استراتژی توسعه بازار چیست؟

استراتژی در هرکاری می تواند تاثیر به سزایی در موفقیت آن کارداشته باشد. توجه به توسعه محصول جدید اصطلاحی است که برای تشریح فرآیندی به کار می رود و از طریق آن یک محصول جدید ابداع می گردد. استراتژی توسعه محصول تا آنجا پیش رفته است که شرکت ها به این مهم پی برده اند اگرچه توسعه محصول جدید یک استراتژی...

ادامه ی مطلب
مهم ترین ویژگی های استارت آپ موفق
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۲۷ ساعت ۱۲:۲۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مهم ترین ویژگی های استارت آپ موفق

استارت اپ ها در سال های اخیر به بخش مهمی از چرخه اقتصاد ما تبدیل شده اند.استارت آپ یک شرکت جوان است که توسط یک یا چند کارآفرین تأسیس شده است تا یک محصول یا خدمات منحصر به فرد را توسعه داده و آن را به بازار عرضه کند. هر نوع ایده یا محصولی که با نوآوری همراه باشد، می‌تواند جزء این دسته قرار بگیرد.

ادامه ی مطلب
شتابدهنده ها چه وظایفی بر عهده دارند؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۲۷ ساعت ۱۲:۱۶
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

شتابدهنده ها چه وظایفی بر عهده دارند؟

امروزه استارت آپ های زیادی به وجود آمده است که ممکن است موفق شده باشند و به یک شرکت جهانی تبدیل شوند و یا درهمان نقطه شروع اولیه از بین بروند. شتاب دهنده یا همان accelerator شرکت های مبتنی بر رشد می باشند که استارتاپ ها را از طریق آموزش، تأمین سرمایه شروع به کار، تأمین فضا و محلی برای انجام امور...

ادامه ی مطلب
تفاوت سرمایه گذاری فرشته و سرمایه گذاری خطر پذیر
  • ارسال شده در ۱۴۰۰ مهر ۲۶ ساعت ۱۰:۳۱
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

تفاوت سرمایه گذاری فرشته و سرمایه گذاری خطر پذیر

در دنیای سرمایه‌گذاری ، سرمایه‌گذاران بر اساس گروهی از شاخص‌ها، به دسته‌های گوناگونی تقسیم‌بندی و در ابعاد مختلفی بررسی می‌شوند.سرمایه گذار فرشته و سرمایه گذار خطرپذیر دو فاز مختلف سرمایه گذاری هستند که سرمایه گذاران با توجه به روش سرمایه گذاری خود درآن فاز سرمایه گذاری می کنند.

ادامه ی مطلب