همین الان با کارشناس آموزش مرکز تماس بگیرید ! ۳۲۵۸۳۳۵۰ ۰۱۳

مطالب نوشته شده توسط «خانم ز . مجرب» (صفحه ۵)

چرا به مدیریت فرآیندهای کسب و کار نیاز داریم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ تیر ۳۰ ساعت ۱۸:۱۶
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چرا به مدیریت فرآیندهای کسب و کار نیاز داریم؟

مدیریت فرآیندهای کسب و کار دراکثر سازمان‌ها یک چالش بزرگ محسوب می‌شود. بسیاری از صاحبان مشاغل تصور می‌کنند که این موضوع هزینه‌های هنگفتی دارد یا فقط برای فرآیندهای بزرگ ارزش دارد. اما مهم نیست که اندازه کسب و کار شما چقدر است؛ این سیستم برای هر نوع کسب و کاری اهمیت دارد. چه فرآیندهای کاریتان را ...

ادامه ی مطلب
یک کسب و کار موفق چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ تیر ۲۹ ساعت ۱۷:۰۵
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

یک کسب و کار موفق چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

داشتن کسب و کار موفق  هدف همه افراد است اما برخی کسب و کارها به این دلیل شکست می خورند که محصول نهایی آن ها با آن چیزی که انتظار داشته اند،تفاوت زیادی دارد.خصوصیات بسیاری هست که یک  کسب و کار موفق را از کسب و کار های متوسط و ضعیف جدا می کنند. وقتی به کسب و کارهای بزرگی که از صفر یا تحت عنوان است...

ادامه ی مطلب
چگونه استراتژی موفقی برای توسعه کسب و کار خود داشته باشیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ تیر ۲۸ ساعت ۱۷:۳۰
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه استراتژی موفقی برای توسعه کسب و کار خود داشته باشیم؟

بیشتر کسب و کارها،در مقاطع مختلفی از چرخه ی عمر خود، تصمیم می‌گیرند که رشد کنند و فعالیت‌های خود را توسعه دهند.وقتی شما کسب و کار خود را راه‌اندازی می‌کنید، هدف اصلی شما تثبیت برند و توسعه کسب و کار است. رشد فرآیندی مستمر است که به تلاش بسیار، صبر و فداکاری نیاز دارد. هیچ گام خاص یا روش مخفی برا...

ادامه ی مطلب
چگونه یک کسب و کار موفق داشته باشیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ خرداد ۱۲ ساعت ۱۳:۵۴
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه یک کسب و کار موفق داشته باشیم؟

به فعالیت‌های منظمی که برای ایجاد ارزش (مثل ارائه‌ی خدمات، تولید کالا یا علم و …) و به دست آوردن ارزش (مثل پول، اعتبار، تاثیر اجتماعی و …) انجام می‌شوند، کسب و کار گفته می‌شود. اولین نکته‌ای که در این تعریف به آن اشاره می‌شود، منظم بودن فعالیت است یعنی اگر کاری به صورت منظم نباشد یک کسب و کار نی...

ادامه ی مطلب
چگونه از کسب و کار کوچک خود یک برند بسازیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ خرداد ۱۲ ساعت ۱۳:۴۳
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه از کسب و کار کوچک خود یک برند بسازیم؟

نام تجاری هویت یک شرکت است. در واقع برند فراتر است از محصولات و خدماتی که تجارت ارائه می دهد. شرکتی که دارای هویت تجاری قوی است، مشتریان آن می دانند که از نظر کیفیت، زیبایی، عملکرد و اهمیت اجتماعی انتظار چه چیزی را دارند. برند برای این مهم است؛ زیرا تصویر برند تجاری شما با شهرت کسب و کار شما متر...

ادامه ی مطلب
یک مشاور دیجیتال مارکتینگ چه مهارت هایی باید داشته باشد؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ خرداد ۱۰ ساعت ۱۹:۲۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

یک مشاور دیجیتال مارکتینگ چه مهارت هایی باید داشته باشد؟

یک مشاور دیجیتال مارکتینگ یا مشاور بازاریابی دیجیتال با بهره‌گیری از فناوری‌های مختلف در زمینه تبلیغات دیجیتال، روش‌های مؤثر در این صنعت را شناسایی می‌کند. امروزه از این افراد برای بهبود استراتژی‌های موجود و شناسایی فرصت‌های افزایش تعامل با مشتری کمک می‌گیرند. یک مشاور موفق باید توانایی تجزیه و ...

ادامه ی مطلب
آنچه که درباره ی مشاوره شغلی باید بدانیم
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ خرداد ۱۰ ساعت ۱۹:۱۸
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

آنچه که درباره ی مشاوره شغلی باید بدانیم

یکی از مهم‌ترین موفقیت‌هایی که ممکن است در زندگی شخصی هر فرد رقم بخورد، به دست آوردن شغل مناسب با شخصیت وعلایقش است. از طرفی دیگر، یکی از چالش‌هایی که هرکدام از ما حداقل یک‌بار در زندگی با آن روبرو شده‌ایم، تشخیص و دستیابی به فرصت شغلی مناسب است.

ادامه ی مطلب
آنچه درباره استراتژی برندینگ باید بدانیم
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ خرداد ۰۷ ساعت ۱۲:۴۷
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

آنچه درباره استراتژی برندینگ باید بدانیم

برندسازی یا برندینگ از جمله اقدامات مهم و اولیه یک کسب و کار در راستای معرفی خود به بازار و مصرف کنندگان است و در واقع نوعی روش بازاریابی محسوب می‌شود که محصولات و خدمات شما را از سایر نام‌های تجاری متمایز می‌سازد. یک شرکت برای برندسازی موفق باید به طور همزمان از چندین استراتژی برندینگ بهره بگیر...

ادامه ی مطلب
فرآیندهای مدیریت ریسک چیست؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ خرداد ۰۷ ساعت ۱۲:۳۶
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

فرآیندهای مدیریت ریسک چیست؟

مدیریت ریسک فرآیند شناسایی ، ارزیابی و کنترل تهدیدات موجود در سرمایه و درآمد سازمان است. این تهدیدها یا خطرات می تواند از طیف گسترده ای از منابع ، از جمله عدم اطمینان مالی ، مسئولیت های حقوقی ، خطاهای مدیریت استراتژیک ، حوادث و بلایای طبیعی ناشی شود. هر کسب و کار و سازمانی با خطر وقایع غیر منتظر...

ادامه ی مطلب
انواع روش های توسعه استراتژی نیچ مارکتینگ
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ خرداد ۰۵ ساعت ۱۳:۰۸
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

انواع روش های توسعه استراتژی نیچ مارکتینگ

نیچ مارکتینگ (Niche Marketing) یک نوع استراتژی دیجیتال مارکتینگ است که روی یک بازار هدف منحصربه‌فرد، تمرکز می‌کند. در این نوع بازاریابی به جای اینکه روی خدمت رسانی برای تمام افرادی که ممکن است از یک محصول یا خدمت ما استفاده کنند تمرکز کنیم، به طور اختصاصی به خدمت رسانی برای گروهی از افراد نیچ ما...

ادامه ی مطلب
عواملی که در موفقیت و شکست استارت آپ ها نقش دارند؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ خرداد ۰۵ ساعت ۱۲:۵۲
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

عواملی که در موفقیت و شکست استارت آپ ها نقش دارند؟

استارت آپ یک کسب‌ و کار جدید است که از ایده‌ای اولیه شروع شده و به موفقیت و رشد بالایی می‌رسد.اصطلاح استارت اپ، این‌روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده است و افراد علاقه‌مند بسیاری برای انجام این کار، وارد بازار کسب و کار‌های استارتاپی می‌شوند. یک چیز که همه‌ی ما‌ می‌توانیم درمورد آن توافق کنیم ویژگی ...

ادامه ی مطلب
كارآفرينان موفق چه ويژگي هايي دارند؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ خرداد ۰۴ ساعت ۲۰:۰۱
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

كارآفرينان موفق چه ويژگي هايي دارند؟

کارآفرینی به فرآیند خلق چیزی جدید و با ارزش اطلاق می‌شود که با صرف زمان، هزینه و تلاش کافی و علی‌رغم داشتن ریسک‌های مالی، اجتماعی می‌تواند منجر به رضایت فرد کارآفرین شود.کارآفرینی در حقیقت به فرآیندی گفته می‌شود که در آن، فرد تمامی ریسک‌های موجود را به جان می‌خرد و چیز جدیدی خلق می‌کند. افرادی ک...

ادامه ی مطلب
مراحل استارت آپ چگونه است؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ خرداد ۰۴ ساعت ۱۹:۴۹
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

مراحل استارت آپ چگونه است؟

استارت آپ به شرکت نوپا،شرکت نوآفرین به یک شرکت یا کسب و کار گفته می‌شود که معمولاً به تازگی و در نتیجه کارآفرینی ایجاد شده‌ است که رشد سریعی دارد، و در جهت تولید راه حلی نوآورانه و دوام پذیر برای رفع یک نیاز در بازار شکل گرفته‌ است. این شرکت‌ها معمولاً مبتنی بر ایده‌هایی ریسک‌پذیر هستند که مدل ک...

ادامه ی مطلب
چگونه یک برند متفاوت و موفقی بسازیم؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ خرداد ۰۲ ساعت ۱۲:۳۲
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

چگونه یک برند متفاوت و موفقی بسازیم؟

امروزه هر کسب و کاری به یک برند موفق و ماندگار نیازی دارد.برند تنها یک اسم تجاری نمی باشد بلکه نشان دهنده ویژگی های آن کسب و کار است. برند سرمایه پنهان کسب و کارها است. سرمایه‌ای که حاصل سال‌ها تلاش بی‌وقفه است. برندینگ سبک و شیوه کسب و کار شما است. فرهنگی ست که شکل می‌گیرد و حسی است که در ذهن م...

ادامه ی مطلب
یک تبلیغ خوب چه ویژگی هایی دارد؟
  • ارسال شده در ۱۴۰۱ خرداد ۰۲ ساعت ۱۲:۱۸
  • توسط کارشناس
  • ۰ نظر

یک تبلیغ خوب چه ویژگی هایی دارد؟

زمانی شما می‌توانید در دنیای اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید، که تبلیغات پر بازده و قابل قبولی را ارائه کنیددر غیر این صورت شما با هر نوع هزینه نخواهید توانست که به فروش محصولات و بسیاری از موارد دیگر این‌چنینی بپردازید. پس سعی کنید تا حد امکان با روش‌های کاربردی برای یک تبلیغ استاندارد و عال...

ادامه ی مطلب