همین الان با کارشناس آموزش مرکز تماس بگیرید ! ۳۲۵۸۳۳۵۰ ۰۱۳

مراحل پذیرش

مراحل پذیرش

مرکز شتابدهنده دکتر کاربین، شتابدهنده عمومی است که بستری حمایتی برای رشد کسب و کارهای نوپا و استارتاپی و برنامه‌های ویژه‌ای در زمینه‌های سلامت، گردشگری، صنایع دستی، صنایع غذایی، کشاورزی، نوآوری های فرهنگی چندرسانه ای ، فناوری اطلاعات و ایده های نوآورانه دارد. ما در شتابدهنده دکتر کاربین از طریق برگزاری دوره‌های شتابدهی ۹ ماهه به دنبال حمایت از ایده‌های نوآورانه در موضوعات مرتبط با اهداف مرکز شتابدهی هستیم. هدف نهایی ما کمک به تبدیل این گروه‌ها به مؤسساتی مستقل، پایدار و موفق در فرآیند تولید محصول خواهد بود.

دکتر کاربین در طول سال به‌صورت مستمر در حال دریافت طرح‌های نوآورانه است. صاحبان ایده و کارآفرینان ابتدا با ثبت نام و سپس ورود به سایت می توانند از طریق صفحه ارسال طرح ( اینجا ) طرح های خود برای ارزیابی اولیه و داوری برای ما ارسال نمایند . متقاضیان با مراجعه به قسمت "ثبت طرح" در وب‌سایت رسمی مرکز شتابدهنده ، پس از وارد نمودن اطلاعات اولیه خود، اقدام به دریافت نام کاربری و کلمه عبور می‌نمایند. آن دسته از افراد و شرکت‌هایی که قبلا عضو مرکز بوده و نام کاربری و کلمه عبور دریافت نموده‌اند لازم است از همان اطلاعات استفاده نمایند و نیازی به ثبت‌نام اولیه مجدد ندارند.

تکمیل فرم ها

ابتدا درخواست خود را از طریق صفحه درخواست برای ما ارسال بفرمائید ( اینجا )

جلسه پایش

فرم های دریافتی توسط شورای فنی و علمی شتابدهنده دکتر کاربین مورد ارزیابی و پایش قرار خواهند گرفت

ارزیابی تیم 

پس از ارزیابی فرم های درخواست و در صورت پذیرش اولیه درخواست ، تیم استارتاپی و ترکیب آنها مورد ارزیابی شورای مرکزی و منتورهای مرکز قرار خواهند گرفت

اعلام نتیجه

پس از ارزیابی اولیه و ثانویه صورت گرفته، نتایج بررسی به نماینده تیم های استارتاپی خواهد رسید و در صورت توافق اولیه ، جهت ارایه حضوری دعوت خواهند شد. 

قرارداد

در صورت کسب امتیاز لازم در جلسه حضوری و ارائه طرح توسط تیم استارتاپی، قرارداد همکاری فی مابین استارتاپ و مرکز شتابدهنده دکتر کاربین بصورت رسمی منعقد خواهد شد. 

هنوز سوال دارید؟ 

چنانچه بعد از مطالعه این صفحه ، سوالی دارید میتوانید قبل از هر اقدامی، درخواست مشاوره حضوری خود را برای دکتر کاربین ارسال نمائید. در اسرع وقت یکی از منتورهای مرکز با شما تماس خواهند گرفت ( اینجا )


ثبت طرح                مدل مشارکت